Elektronikus fizetési megoldások

Szerző: Név admin24@uzletahalon.hu | 2020. november 18.

2021. január 1. napjától minden olyan vállalkozás, amely nyugtaadási kötelezettségét kizárólag pénztárgéppel teljesítheti, köteles biztosítani a fogyasztók számára az elektronikus fizetés lehetőségét és annak folyamatos rendelkezésre állását.

 

 

A kamara elkötelezett a kereskedők pénzügyi edukációjának növeléséért. Összegyűjtöttük az elérhető elektronikus fizetési megoldásokat, amellyel vállalkozása megfelel a törvényi rendelkezésnek:

 

Bankkártya elfogadás:

 

Kinek ajánlott?

  • 30 millió Forint éves árbevétel feletti vállalkozásoknak;

  • azoknak, akik tevékenységük alapján jogosultak cafeteria típusú kártyák (pl.: SZÉP, egészségpénztári) elfogadására – árbevételi határtól függetlenül, akár újonnan alakult cégnek is.

 

2020. november 30-ig kedvezményes feltételekkel igényelhet a vállalkozására szabott elektronikus fizetési megoldást.

 

Azonnali fizetési rendszer:

 

Kinek ajánljuk?

  • 30 millió Forint éves árbevétel alatti vállalkozásoknak a fenntartható díjstruktúra miatt.

Ha kérdése van, az OTP fiókjainkban dolgozó kollégák készséggel segítenek Önnek, de akár azonnal meg is tudja kötni a szerződést.

 

Tegye meg időben a következő lépést!

 

Az év végi határidőhöz közeledve előfordulhat, hogy az elektronikus fizetési megoldások iránti komoly érdeklődés miatt lelassulnak a feldolgozási és telepítési folyamatok.

 

Ne hagyja utolsó pillanatra az ügyintézést!

 

Érdemes a felmerülő banki költségeit áttekinteni és az Ön számára a legoptimálisabbat választania.

 

Nézzen körül a bankok ajánlata között és hasonlítsa azokat össze a jelenlegi kondícióival.

Nézze meg többek között az OTP ajánlatát, most az első 12 hónapban akár 0 forintos számlavezetési díjjal!

 

Megnézem az ajánlatot