Elektronikus fizetési megoldások
2021. január 1. napjától minden olyan vállalkozás, amely nyugtaadási kötelezettségét kizárólag pénztárgéppel teljesítheti, köteles biztosítani a fogyasztók számára az elektronikus fizetés lehetőségét és annak folyamatos rendelkezésre állását.
A kamara elkötelezett a kereskedők pénzügyi edukációjának növeléséért. Összegyűjtöttük az elérhető elektronikus fizetési megoldásokat, amellyel vállalkozása megfelel a törvényi rendelkezésnek:
Bankkártya elfogadás:
Kinek ajánlott?
-
30 millió Forint éves árbevétel feletti vállalkozásoknak;
-
azoknak, akik tevékenységük alapján jogosultak cafeteria típusú kártyák (pl.: SZÉP, egészségpénztári) elfogadására – árbevételi határtól függetlenül, akár újonnan alakult cégnek is.
2020. november 30-ig kedvezményes feltételekkel igényelhet a vállalkozására szabott elektronikus fizetési megoldást.
Azonnali fizetési rendszer:
Kinek ajánljuk?
-
30 millió Forint éves árbevétel alatti vállalkozásoknak a fenntartható díjstruktúra miatt.
Ha kérdése van, az OTP fiókjainkban dolgozó kollégák készséggel segítenek Önnek, de akár azonnal meg is tudja kötni a szerződést.
Tegye meg időben a következő lépést!
Az év végi határidőhöz közeledve előfordulhat, hogy az elektronikus fizetési megoldások iránti komoly érdeklődés miatt lelassulnak a feldolgozási és telepítési folyamatok.
Ne hagyja utolsó pillanatra az ügyintézést!
Érdemes a felmerülő banki költségeit áttekinteni és az Ön számára a legoptimálisabbat választania.
Nézzen körül a bankok ajánlata között és hasonlítsa azokat össze a jelenlegi kondícióival.
Nézze meg többek között az OTP ajánlatát, most az első 12 hónapban akár 0 forintos számlavezetési díjjal!