Ingyenes Google Webinariumok

2021. március 23.

A Google Magyarország társadalmi szerepvállalása jegyében 2017-ben elindította a Digital Workshop országos programot. A program elsődleges célja a magyarországi kis- és közepes vállalkozások digitális felzárkóztatása annak érdekében, hogy piacukat és bevételeiket az online területen is növelhessék.

A Google a Digitális Workshop keretében egyszerű és érthető online tananyagokkal segíti azokat a KKV-kat, akik szeretnék jobban megismerni az internet adta lehetőségeket, így növelve forgalmukat. 

 

AZ ONLINE JELENLÉT TÁMOGATÓ ESZKÖZEI

A sikeres webes értékesítés elengedhetetlen része, hogy megfelelő online jelenlétet építsünk. A vállalkozásunknak szüksége van azokra az információkra amelyek aktuálissá és versenyképessé teszik a világhálón. Ezen az előadáson széleskörű ismereteket kaphatnak a jövő és a jelen vállalkozói, marketing eszközökről, piackutatásokról, ingyenes megoldásokról.

Időpontok: április 8., június 23.

GOOGLE CÉGEM LÉPÉSRŐL LÉPÉSRE
A Google Cégem segítségével díjmenetesen hozhatunk létre egy adatlapot, melyet a felhasználó láthat, a hozzánk kapcsolódó kulcsszó kereséseknél a Google találati oldalán. Ide információkat (elérhetőség, kapcsolat, webhely, stb) és fényképeket tudunk feltölteni. Ezzel az eszközzel hozhatjuk létre a Google Térképes megjelenésünket. Sőt ezekből az információkból egy egyszerű weboldal is elkészíthető. 

Időpontok: március 31., június 16.
 
GOOGLE TAG MANAGER
A Google Tag Manager lehetővé teszi, hogy programozói tudás nélkül helyezzünk el marketing és analitikai címkéket weboldalunkon. 
Előadásunk ezeket a kérdéseket járja körül.

Időpontok: március 30., május 11.

GOOGLE ADS GYAKORLATI OKTATÁS KEZDŐ SZINT
A Goolge Ads rendszer alapjai, hogy a legjobban és a legtöbbször jelenjünk meg a felhasználóknak a Google keresőjében a hirdetések között. Ismerjük meg, hogyan és mire keresnek az érdeklődők, potenciális ügyfelek

Időpontok: április 27.

GOOGLE ADS GYAKORLATI OKTATÁS HALADÓ SZINT
Megismerhetjük a Remarketing fogalmát és, hogy miért fontos egy Google Ads kampány beállításainál. Ezzel a módszerrel mindig ott leszünk a felhasználó szeme előtt, könnyeben talál ránk újra, vagy egyszerűbben fejezheti be az elkezdett folyamatokat.

Időpontok: április 27.

LANDING PAGE ANATÓMIA
Választ és tanácsot adunk azoknak, akik az online térben szeretnék értékesíteni szolgáltatásaikat és termékeiket. Weboldal vagy landing page? Várjuk, ha szeretné megismerni a legegyszerűbb online értékesítési folyamatokat.

Időpontok: április 7., július 1.

WEBSHOP MARKETING
Délelőtt: Körbejárjuk egy webshop lehetőségeit, taktikáit. Fizetett ügyfélszerzés a Shopping Ads hirdetésekkel, melyek egy adott termékről tartalmaznak információt, például egy képet, címet, a termék árát, valamint az áruházhoz vezető linket. 
Délután: Ötleteket adunk a Merchant Center bállításaihoz, branding és a remarketing, valamint beszélünk a Feed alapkövetelményeiről.

Időpontok: március 25., május 26.

GOOGLE ADS ESETTANULMÁNYOK
Bemutatjuk hogyan érdemes használni a Google Ads rendszerét, hogy hatékonyan költsük el a marketing költségvetést. Létező példákon keresztül mutatjuk be a tapasztalatokat és a továbblépéshez szükséges lehetséges alternatívákat.

Időpontok: május 4.

GOOGLE ADS HALADÓ BEÁLLÍTÁSOK ÉS HASZNOS ESZKÖZÖK
A Google Ads rendszerében további beállítási lehetőségekkel hatékonyabbá teheti a felhasznált időt és költségkeretet. Bemutatjuk a Google Ads Editort, egy olyan ingyenesen letölthető alkalmazást, amelynek segítségével offline módban is dolgozhat, és könnyen, gyorsan végezhet tömeges módosításokat.

Időpontok: május 4.
 
GOOGLE ADS EDITOR
Megismerjük a Google Ads hirdetések kezelésére szolgáló offline programot az Ads Editor-t. Hogyan tudunk időt spórolni a hirdetések kezelésénél, egyszerűbben létrehozni és kezelni a kampányoktól a hirdetéscsoportokon át a célzásig mindent.

Időpontok: március 30., május 11.

SEO START
A keresőoptimalizálással a Google találati oldalán juthat előre akár az első természetes találatig is. Megmutatjuk, mire érdemes figyelni, hogyan vizsgál a Goolge kereső robotja és hogyan mutatja meg a végeredményt. Milyen eszközök segíthetnek az ellenőrzésben és a jobb eredmény elérésében.

Időpontok: április 21., június 22.

ADATOK RENDEZÉSE A GOOGLE DATA STUDIO SEGÍTSÉGÉVEL
A digitális marketing egyik előnye, hogy rengeteg fajta adattal dolgozhatunk, hála a különböző platformoknak (pl.: Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads, Search Console, stb.). Ám sokszor ez a sok helyről kinyerhető adat okozza azt, hogy órákat töltünk el az adatokkal, de semmilyen döntés nem születik, vagy túlságosan sok idő megy el vele. Ezen a webinaron a célunk ezen változtatni. Megmutatjuk, hogy miként érdemes megválasztani a megfelelő adatforrásokat, mérőszámokat és hogy ezt miként lehet egy platformra terelni. Ez utóbbira az ingyenes Google Data Studio rendszerét fogjuk használni.

Időpontok: március 18., június.1.

YOUTUBE CSATORNA INDÍTÁS ÉS MENEDZSMENT
Megmutatjuk, hogyan érdemes létrehozni egy hivatalos YouTube márkacsatornát. Hogyan és miért építsünk stratégiát? Miért hasznos jelen lenni a világ második legnagyobb keresőjében? Milyen szerepe van a SEO-ban a jól felépített márka csatornának. Az előadásból kiderül, hogy milyen eszközöket kínál a világ első számú videómegosztó platformja, amiket használnunk érdemes a hatékonyság érdekében. Ezen felül megismerjük a YouTube Partner Program főbb szereplőit, a fizetett reklám megoldásokat, formátumokat, ennek kapcsán az ún. YouTuberekkel való együttműködés lehetőségeit is. 

Időpontok: március 10., június 2.

ANALYTICS JELENTÉSEK ÉS UTM PARAMÉTEREZÉS
A Google Analytics nemcsak az értékesítések és konverziók mérését teszi lehetővé, hanem aktuális képet nyújt arról, hogyan használják webhelyét a látogatók, hogyan érkeztek oda, és hogyan lehet őket visszatérésre késztetni. Az általános cél a weboldal konverziójának javítása. Előadásunk ezt a témát járja körül.

Időpontok: április13., május 18.

ANALYTICS BEÁLLÍTÁSOK ÉS ATTRIBÚCIÓS MODELLEZÉS 
Előadásunkon megmutatjuk, hogyan és miért érdemes létrehozni Analytics kódot, mire figyeljünk a beállítások során, hogy ideális informácókhoz juthassunk, megmutatjuk, hogy a vásárlási nyomkövetés hogyan alkalmazható és milyen előnyökkel jár.

Időpontok:  április 13., május 18.

STARTUP ACADEMY 2021


JOB SEEKER - ÚTMUTATÓ A KARRIERHEZ, PÁLYAKEZDÉSHEZ - A DIGITÁLIS LÁBNYOM MÁRKÁZÁSA
(fiatalok, pályakezdők és újrakezdők jelentkezését várjuk)
A Grow with Google és a Coca-Cola Magyarország #énjövőm programjának közös, két alkalomból álló programsorozatán azokkal a kérdésekkel foglalkozunk, amelyek a digitális világban segíthetik a motivált fiatalokat álmaik állásának megszerzésében vagy sikeres saját vállalkozásuk beindításában. A workshop keretében elsősorban a digitális lábnyomra, tudatosságra, az állásinterjúra való felkészülésre és a kapcsolati háló építésére fókuszálunk.

Időpontok: március 1., május 31., június 7.

NEW GENERATION OF FOUNDERS - STARTUP MÓDSZERTAN KKV-K ÉS A JÖVŐ CÉGALAPÍTÓI SZÁMÁRA
 
GOOGLE SITES LÉPÉSRŐL LÉPÉSRE
A Google Sites segítségével díjmenetesen hozhatunk létre egyszerű, könnyen kezelhető weboldalt a Gmail segítségével. Egy néhány információs oldalból, aloldalból álló webhelyet hozhatsz létre rövid idő alatt, programozási ismeret nélkül is. Tölts fel képet, űrlapot, naptárat, térképet egy gombnyomásra.  

Időpontok: március 9., április 20., június 30.

E-MAIL MARKETING
Használja ki az egyik legolcsóbb és leghatákonyabb marketing eszköz lehetőségeit. Vegye rá a címzettjeit, hogy nyissák meg a levelet, sőt érezzék a kiemelt helyzetüket. Tudassa ügyfeleivel vagy leendő ügyfeleivel, hogy mennyire jól ismeri őket és mindig a legjobbkor adja a legjobb ajánlatait a legjobb ügyfeleinek.

Időpontok: április 15.